Součásti projektu byla správa sociálních sítí Střední průmyslové školy stavební Valašské Meziříčí. Správa sociálních sítí zahrnovala tyto body:
- vytvoření vizuální identity školy, vytvoření plánu a strategie propagace
- Úprava Instagramu (přechod na profesionální profil, úprava popisku)
- Tvorba grafiky v programech Canva a Photoshop
- Tvorba Reels s respektováním moderních trendů sociálních sítí
- Měření konverzí a sledování metrik sociálních sítí, tvorba anlýzy
- Založení LinkedIn profilu
Co se neudělalo a udělat mohlo?
- více zacílit na cílovou skupinu – přizpůsobit komunikaci jazyků mládeže, která je cílovou skupinou
- zaměřit se i na sociální sítě, které mládež používá – především TikTok
- více podporovat formát, který cílová skupina vyhledává – krátká videa
- PPC reklama, která by šla optimálně zacílit
- Obrovské možnosti na úpravě Facebook stránky
Co se naopak povedlo?
- správně identifikována cílová skupina, kdy správné zacílení vedlo k nárustu fanoušků a vysoké míře konverze
- využití hashtagů
- nový formát krátkých videí, tzv. Reels
- odstranění chaotičnosti ve vizuální identitě, vytvořen grafický manuál