Součásti projektu byla správa sociálních sítí Střední průmyslové školy stavební Valašské Meziříčí. Správa sociálních sítí zahrnovala tyto body:

  • vytvoření vizuální identity školy, vytvoření plánu a strategie propagace
  • Úprava Instagramu (přechod na profesionální profil, úprava popisku)
  • Tvorba grafiky v programech Canva a Photoshop
  • Tvorba Reels s respektováním moderních trendů sociálních sítí
  • Měření konverzí a sledování metrik sociálních sítí, tvorba anlýzy
  • Založení LinkedIn profilu

Co se neudělalo a udělat mohlo?

  • více zacílit na cílovou skupinu – přizpůsobit komunikaci jazyků mládeže, která je cílovou skupinou
  • zaměřit se i na sociální sítě, které mládež používá – především TikTok
  • více podporovat formát, který cílová skupina vyhledává – krátká videa
  • PPC reklama, která by šla optimálně zacílit
  • Obrovské možnosti na úpravě Facebook stránky

Co se naopak povedlo?

  • správně identifikována cílová skupina, kdy správné zacílení vedlo k nárustu fanoušků a vysoké míře konverze
  • využití hashtagů
  • nový formát krátkých videí, tzv. Reels
  • odstranění chaotičnosti ve vizuální identitě, vytvořen grafický manuál